Колеги помагайте на Алфа 166 2005 година вентилатора работи постоянно на топло.с климатик малко се променя температурата но си е топъл въздух.датчик на купе или нещо по клапите за парното е?
Известие
Collapse
No announcement yet.
Парно постоянно Работи
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВероятно смесителната клапа не работи. Задвижването и е достъпно откъм моторния отсек - от лявата страна на кутията с поленовия филтър.
Comment
-
При "еко" режим не се включва компресора, а при тези летни температури сега няма как да ти духа студено...Alfa Romeo Stelvio 2.2 JTDm Q4 Lusso, Alfa 166 2.4 JTD 20V, Alfa 159 2.0 JTDm, Piaggio NRJ Power DT; EX: Alfa Romeo Giulietta MA; Alfa Romeo 166 JTD; Alfa Romeo 156 SW 1.9 16v JTD; Alfa Romeo 156 2.4 jtd, Alfa 147 TS, Chrysler Grand Voyager 2.8
Comment
-
Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщениеПри "еко" режим не се включва компресора, а при тези летни температури сега няма как да ти духа студено...
Comment
-
Първоначално публикувано от misho82 Покажи съобщение.....сега си работи нормално въпроса ми е къде може да е проблема
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от gorang Покажи съобщениеПри "еко" режим не се включва компресора, а при тези летни температури сега няма как да ти духа студено...Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНяма къде другаде освен в смесителната клапа.
Comment
-
Не е много ясно, дали само това ще помогне. Вътре в редукторчето, което движи клапата има потенциометър по който управлението на климатика съди за положението на клапата. Ако този потенциометър е тръгнал да фирясва, е възможно, управлението да се лъже за реалното и положение.
Профилактика на този механизъм (разглобяване, почистване и смазване) може да даде по-сигурен положителен резултат.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе е много ясно, дали само това ще помогне. Вътре в редукторчето, което движи клапата има потенциометър по който управлението на климатика съди за положението на клапата. Ако този потенциометър е тръгнал да фирясва, е възможно, управлението да се лъже за реалното и положение.
Профилактика на този механизъм (разглобяване, почистване и смазване) може да даде по-сигурен положителен резултат.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе е много ясно, дали само това ще помогне. Вътре в редукторчето, което движи клапата има потенциометър по който управлението на климатика съди за положението на клапата. Ако този потенциометър е тръгнал да фирясва, е възможно, управлението да се лъже за реалното и положение.
Профилактика на този механизъм (разглобяване, почистване и смазване) може да даде по-сигурен положителен резултат.Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеВнимавай при демонтажа и монтажа на редукторчето, да не промениш положението на изхода му спрямо оста на клапата.
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеНе е много ясно, дали само това ще помогне. Вътре в редукторчето, което движи клапата има потенциометър по който управлението на климатика съди за положението на клапата. Ако този потенциометър е тръгнал да фирясва, е възможно, управлението да се лъже за реалното и положение.
Профилактика на този механизъм (разглобяване, почистване и смазване) може да даде по-сигурен положителен резултат.
Comment
Comment